فوتبال ایران

1187
بیرانوند : به ثبت رکورد بهترین دروازه بان پرسپولیس دردربی ها  فکر نکردم

انگیزه ما برای بردن دربی بیشتر است

بیرانوند : به ثبت رکورد بهترین دروازه بان پرسپولیس دردربی ها  فکر نکردم

خبر پارگی کشاله وحید درست نیست بعد از دربی وحید را می بینیم

علی بیرانوند اگر در دربی ۱۰۲ گلی در یافت نکند قادر است به بهترین دروازه بان تاریخ دربی ها به لحاظ تعداد کلین شیت ها تبدیل شود .

 

ناصر قراگزلو-علی بیرانوندبدون شک شاخص ترین بازیکن دربی 101 است سنگر بانی که اگر عملکردخوبی داشته باشد به نوعی قادر است در دربی برد تیمش را در دربی رقم بزند.

*شرایط خودت و تیمت برای دربی چگونه است ؟

خدا را شکر هم خودم و هم تیم در بهترین شرایط ممکن برای دربی به سر می بریم .شرایط بازیکنان به لحاظ روحی روانی و بدنی و تاکتیکی خیلی خوب است و بچه ها برای دربی در آمادگی خیلی خوبی قرار دارند .

*در خبرها آمده بود که اگر دردربی 102 کلین شیت داشته باشی به بهترین دروازه بان پرسپولیس در تاریخ کلین شیت ها تبدیل می شوی هر چند که در صورت انجام این مهم باز هم ازرحمتی کمی فاصله داری ؟

من دنبال رکورد نیستم .اصلا مگر من این همه رکورد زدم شما به آن  پرداختید !

*ما در رسانه خودمان و خیلی از رسانه های دیگر به رکوردهای قابل احترام تو پرداختند !

خودتان هم می دانید من کار خودم را انجام می دهم .من خیلی رکورد زدم اما باور کنید برای من این مسائل اهمیت ندارد و تنها چیزی که خیلی برایم مهم است و اهمیت دارد موفقیت تیمم در دربی پیش رو و سایر بازیهاست که بتوانیم هوادارانمان راخوشحال کنیم و خودمان هم نتیجه زحماتمان را به بهترین شکل ممکن بگیریم .

*اما به دلیل فاصله چهار امتیازی تان برد دردربی برای شما حیاتی تر است !

این دربی هم مانند دربی های دیگر است و البته شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی سعی می کند که بهترین عملکرد را داشته باشد و نتیجه را به سود خودش و تیمش رقم بزند .

*اما به جهت فاصله چهار امتیازی تان با استقلال ،دربی 102 و نتیجه گیری در آن برای شما حیاتی تر است ؟

استقلال حریف قابل احترامی است که فعلا در صدر جدول قرار گرفته است اما همیشه تیمی که به لحاظ امتیازی عقب تر است تلاش و انگیزه بیشتری برای پیروزی دارد و می رود که به نوعی در دربی فاصله را کم کرده وشرایطش را بهتر سازد و به ادامه فصل امیدوار شویم واقعیتی که با شرایط دربی برای ما نسبت به رقیب حاکم است .

*نتیجه دربی رابا چه نتیجه ای پیش بینی می کنی ؟

دربی را هیچ زمانی نمی توان پیش بینی کرد و دربی بازی تمرکز است که در این بازی یک تیم برای موفقیت به این مهم بیش از هر بازی دیگری نیاز دارد .

*در دربی هم جای رفیق صمیمی ات خالی است !

از قول من بنویس خبرهایی که در مصدومیت وحید نوشته شده درست نیست چون من دیدم بیان کرده اند که کشاله وحید پاره شده در حالی که وحید همسترینگش مشکل پیدا کرده بودو منتظریم که ان شالله بعد از دربی هم کم کم کارش را ادامه دهد .

*به نظر خیلی دوست داری که پاس گل دربی را تو بدهی ؟

 باور کنید به این مساله هم فکر نکردم چون همه تمرکزم بیشتر روی این مساله معطوف است که در کنار سایر هم تیمی هایم بهترین بازی را در دربی ارایه دهم


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران